środa, 27 marca 2013

Ulubione cz.2 - produkty

     Dzisiaj przedstawiam listę moich ulubionych kosmetyków do makijażu. Uważam, że nie mam ich na tyle dużo i nie mam tyle doświadczenia, aby móc bezprecedensowo powiedzieć co jest najlepsze, ale mogę kilka rzeczy zainteresowanym osobom polecić (+ muszę o czymś pisać...).

     1. Coastal Scents, 88 Original Palette

Uwielbiam ją. Przede wszystkim dlatego, że mam wszystkie kolory pod ręką i mogę z nich korzystać kiedy chcę, bez obawy że o jakimś zapomnę. Ciemne kolory są dobrze napigmentowane, mój jedyny problem to odcienie jaśniejsze - trzeba się napracować, aby otrzymać pożądany efekt. Jednak całą reszta naprawdę dobrze spełnia swoją rolę i jestem z nich w pełni zadowolona. Nadają się do używania zarówno na sucho, jak i na mokro.

     2. Lancôme, Teint Idole Ultra 24H
 Mój ulubiony podkład - genialna konsystencja, odpowiednie krycie i cudowny zapach, od którego jestem uzależniona. Nie jest to żaden konkretny zapach i zupełnie nie umiem go zdefiniować, ale dla mnie jest powalający. Niestety mój odcień, który kupowałam latem, okazał się za ciemny na zimę, ale teraz nadaje się idealnie do subtelnego konturowania. Nie tworzy efektu maski. Nie jest najtańszy, ale wystarcza na bardzo długo, mała ilość wystarcza na odpowiedni pokrycie całej twarzy, więc warto zainwestować. Do tego jest dostępny w 26 odcieniach. Oczywiście...nie w polskich perfumeriach. Ale to inna sprawa.

     3. Bourjois, Healthy Mix
Drugi podkład, który kupiłam, gdy poprzedni okazał się za ciemny, gdy zeszła letnia opalenizna. Jestem z niego bardzo zadowolona. Pachnie przyjemnie owocami i jest naprawdę odżywczy dla skóry. Czasem działa lepiej niż krem, a cera wygląda po nim zdrowo i naturalnie. Mała ilość wystarcza na całkiem duży obszar, więc wystarcza na stosunkowo długo (jest troszkę mniej wydajny niż poprzedni, ale różnica nie jest duża).

    4. Kobo Professional, Luminous Baked Colour
Niestety mam tylko jeden kolor z tej serii (na zdjęciu), ale zamierzam to zmienić w ciągu najbliższych dni. Ten, który posiadam jest naprawdę śliczny. Delikatnie lśniący, drobinki są małe i nie narzucające się, łatwo się nakłada i jest odpowiednio napigmentowany. Bardzo go lubię. Można z nim osiągnąć efekt od delikatnego po ostry i nie przyprawia to żadnych problemów. Nadaje się też do nakładania na mokro.

     5.  Rimmel, Lasting Finish Lipstick by Kate Moss
Moja ulubiona szminka. Ten odcień (na zdjęciu) to konkretnie 07 i jest dla mnie idealny. Łatwo budować kolor, od naturalnego po intensywny. W 100% matowa, co jest dla mnie dużym plusem, gdyż wygląda o wiele bardziej naturalnie. Ma bardzo fajną, kremową konsystencję i nie wysusza ust, jak to się zdarza innym matowym szminkom. Nie trzyma się na ustach może jakoś rewelacyjnie długo, ale też nie skandalicznie krótko. Wystarczy kilka sprytnych zabiegów i trzyma się jeszcze dłużej. Generalnie godna polecenia.

     6. Sleek, palety: Oh So Special oraz limitowana Sparkle 2
Obie bardzo lubię. Kolory są wydajne, miękkie (to bardzo ważne, nienawidzę gdy trzeba jeździć pędzelkiem przez pół godziny po cieniu, zanim weźmie się odpowiednią ilość), długo trzymają się na powiekach i są fajnie napigmentowane. W Oh So Special są świetne matowe brązy, jednak najjaśniejszy, kremowy kolor wymaga trochę więcej pracy. Cała reszta jest moim zdaniem naprawdę fajna. Niektóre cienie ze Sparkle 2, nie są aż tak "sparkle" jak obiecują producenci, mnie jednak wystarczają.
To by było tyle na dzisiaj. Polecam też bazę pod podkład od Sephory, która naprawdę dobrze się sprawdza, ale nie chciało mi się robić zdjęcia (może kiedyś to nadrobię).
Pozdrawiam ;)
wszystkie zdjęcia mojego autorstwa

4 komentarze:

  1. Nie masz ich na tyle dużo? Chyba nie powiesz, że twój szalony asortyment jest ubogi:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego wcale nie jest tak dużo ;) Jeszcze mi sporo brakuje. Ale i tak dobrze jest mieć to, co mam :D

      Usuń
  2. Dużo, to nie mam ja. Ty masz bardzo dużo. Wiem, że pewnie chciałabyś mieć więcej i więcej, ale myślę, że możesz być ze swojej kolekcji zadowolona. Mi się bardzo podobają te dwie ostatnie paletki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zadowolona, ale tak - chcę mieć więcej i więcej :D Noo, one są też bardzo ładne wizualnie xD

      Usuń